Bruno Senna fan klub

ponedjeljak, 03.11.2008.

Bruno testira za Hondu

Bruno 23
Bruno na stazi Interlagos

Nakon dugo isčekivanja napokon će se desiti i ono što smo sa nestrpljenjem isčekivali, Bruno Senna ovog mjeseca imati će debi za upravljačem jednog bolida Formule 1 kada će testirati za ekipu Honda od 17.11 do 19.11.

Brazilac će testirati ovogodišnji Hondin bolid RA108. Japanski tim još uvijek nije obznanio svoju punu vozačku postavu za narednu sezonu i mnogi vide upravo ovog 25-išnjaka za upravlječem jednog od Hondinih bolida.

"Mi smo prezadovoljni da možemo pružiti priliku Bruni da testira za nas ovog mjeseca," kazao je vođa ekipe Honda Ross Brawn. "Nakon impresivne godine u GP2 ovo će biti šansa da dokaže da je spreman da dođe u Formulu 1."

"Naš cilj je da imamo najbolje moguće dostupne vozače za narednu sezonu i naša razvoj Bruninih performansi biti će dosta rigorozan. Isčekujemo to da vidimo kako će se predstaviti. Tokom naredna dva tjedna Bruno će provesti dosta vremena sa nama u našoj bazi u Brackleyu, radeći sa našim inžinjerima i na simulatoru da se osigura kako je potpuno spreman za ovaj važan test."

I sam Bruno je naravno bio jako zadovoljan što će napokon imati priliku sjesti u F1 bolid.

"Naravno, jako sam uzbuđen zbog toga što sam dobio svoju prvu priliku da testiram Formulu 1 i imati tu priliku sa Hondom ostavrenje je mog sna," kazao je Senna. "Iako sam tek u četvrtoj godini utrkivanja želio sam testirati F1 bolid već jako dugo vremena i osjećam se spremnim za taj izazov."

"Proveo sam već neko vrijeme u tvornici u Barkleyu i uživao sam u upoznavanju sa timom i u radu sa inžinjerima da se pripremim za ovaj test. Svi su bili puni podrške i za mene je posebna čast imati priliku raditi sa Ross Brawnom."

"Uzbuđen sam što ću sjesti u bolid za dva tjedna, ali znam da je ovo velika prilika i zato želim naučiti što je više moguće prije nego odem u Barcelonu. Nadam se da ću uspjeti pokazati timu što mogu, stoga na meni je da odradim dobar posao," završio je Bruno.

03.11.2008. u 17:16 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bruno Senna fan klub

Dobro došli na blog koji je posvećen Bruni Senni nećaku legendarnog vozača Formule 1 Ayrtona Senne.

S obzirom na stanje u kavoj se nalazila Honda za Brunu je bolje da nije usao u F1?
Da
Ne
Da, jer nema testiranja i ne bi se lako prilagodio
Ne, Bruno brzo uci i ubrzo bi postao konkurentan
  
pollcode.com free polls













Arhiva vijesti

Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (26)
Siječanj 2009 (45)
Prosinac 2008 (40)
Studeni 2008 (30)
Listopad 2008 (4)