Bruno Senna fan klub

utorak, 10.03.2009.

Bruno zadovoljan nakon testiranja LMS bolida




Bruno 4

Na stazi Paul Ricard u Francuskoj Bruno Senna po prvi put je vozio bolid LMS serije za momčad Oreca Matmut. Na jugu Francuske Senna je odvezao svoje premijerne krugove u bolidu sa brojem 10. bez većih problema.

"Dolaskom ovdje otkrio sam jedan potpuno drugačiji svijet i osjećam se još boljim vozačem zbog toga,“ kazao je Bruno. „Ova testiranja su bila plodonosna. Momčad je tražila od mene da pomognem na postavkama bolida.“

"Odradio sam i prvi jedan noćni stint! Sve je ovo potpuno drukčije od onog što sam prije radio i zaista cijenim ovo iskustvo. Sviđa mi se i volio bih ovo ponovitit. I dok je Formula 1 još uvijek moj glavni cilj sam sebi sam kazao utrke na duže distance mogle bi biti nešto zaista sjajno.“


Izvor: f1gpupdate.net


10.03.2009. u 19:07 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bruno Senna fan klub

Dobro došli na blog koji je posvećen Bruni Senni nećaku legendarnog vozača Formule 1 Ayrtona Senne.

S obzirom na stanje u kavoj se nalazila Honda za Brunu je bolje da nije usao u F1?
Da
Ne
Da, jer nema testiranja i ne bi se lako prilagodio
Ne, Bruno brzo uci i ubrzo bi postao konkurentan
  
pollcode.com free polls













Arhiva vijesti

Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (26)
Siječanj 2009 (45)
Prosinac 2008 (40)
Studeni 2008 (30)
Listopad 2008 (4)