Bruno Senna fan klub

ponedjeljak, 17.11.2008.

Bruno Senna debitirao u Formuli 1

Bruno 26

Dva tjedna nakon završetka F1 sezone 2008 ekipa Honda vratila se na stazu u Barceloni kako bi započela sa pripremama za novu sezonu. Nakon pauze za ručak Bruno Senna je imao svoj debi u bolidu Formule 1. Startao je na gumama sa utorima (ovogodišnjima) da bi negdje sredinom drugog dijela testiranja prešao na slick gume.

"Prvi dan mog prvog F1 testiranja bio je velik trenutak kao što sam i očekivao," kazao je Senna. "Dosta sam se zabavio i zaista sam uživao. Jutros sam se fokusirao na to da učinim sve što mogu da se pripremim za moju vožnju. Slušao sam team radio, gledao i učio kako tim radi. Osjećao sam se dosta opušteno, ali u mom prvom krugu nakon izlaska shvatio sam važnost tog trenutka. Ovo je zaista posebna prilika i nešto o čemu sam sanjao cijelog života."

"Tim je bio sjajan i pustili su me da pronađem svoju razinu, ali već do kraja moje druge vožnje osjećao sam se ugodno u bolidu. Ovdje ima mnogo novih senzacija kao sto je mjenjač brzina, snaga motora i aerodinamika u usporedbi sa GP2 bolidom sve je mnogo drukčije. Trebam neke stvari podesiti kako bih bio potpuno komforan u bolidu za srijedu, ali ukupno gledano osjećam se dobro."

"Očito moj potpun dan će biti kada se sve bude računalo, ali sam jako zadovoljan sa onim što sam danas ostvario i što više krugova napravim nadam se da ću biti i brži. Odličan, odličan dan za mene i neopisivo sam zahvalan Hondi što je ovo učinila mogućim:"

Senna će odraditi u srijedu potpun dan testiranja za Hondu.

Izvor - f1gpupdate.net

17.11.2008. u 23:01 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bruno Senna fan klub

Dobro došli na blog koji je posvećen Bruni Senni nećaku legendarnog vozača Formule 1 Ayrtona Senne.

S obzirom na stanje u kavoj se nalazila Honda za Brunu je bolje da nije usao u F1?
Da
Ne
Da, jer nema testiranja i ne bi se lako prilagodio
Ne, Bruno brzo uci i ubrzo bi postao konkurentan
  
pollcode.com free polls













Arhiva vijesti

Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (26)
Siječanj 2009 (45)
Prosinac 2008 (40)
Studeni 2008 (30)
Listopad 2008 (4)