Bruno Senna fan klub

četvrtak, 20.11.2008.

Bruno: Napravio sam što je Honda očekivala

Bruno 30

Bruno Senna vjeruje kako je uspio napraviti ono što je ekipa Honde očekivala od njega. Brazilac je testirao u ponedjeljak i srijedu, a jučer je odvezao ukupno 107 krugova i završio na osmom mjestu sa samo 0.3s zaostatka za Jensonom Buttonom. On sam kaže kako je zadovoljan sa odrađenim poslom.

"Zadnji put kada sam vozio bolid jednosjed ili neki trkaći auto bilo je to prije dva mjeseca na zadnjoj GP2 utrci, bilo je to dosta davno," kazao je Bruno.

"Svaki put kada provedete toliko vremena izvan bolida mišići se naviknu na druge stvari, zato sam se pripremao i trenirao što sam više mogao. Pokušao sam naučiti što više mogu. I mislim uzimajući u obzir moju pripremu napravio sam odličan posao."

"Voziti F1 bolid zaista, zaista je lijepo. Uživao sam sve više i više nakon svakog kruga. Kada pritiskate sve više i više nalazite granicu i kada vremena po krugu dolaze iz vašeg truda to je onda jako dobro."

"Sretan sam," dodao je. "Kao što sam rekao, nije bilo velikog pritiska na mene da uhvatim Jensona ili da budem super blizu Jensonu. Željeli su da vide kakvu vrstu informacija mogu donijeti, koliko sam konstantan i koliko sam brz."

"Mislim da sam ostvario sve to. Sada mi ostaje da vidim koliko sam zapravo ostvario, ali to je sve što sam mogao napraviti prvog dana."

Bruno kaže kako još uvijek nije potvrđen za naredna testiranja.

"Volio bih otići u Jerez, ali to ovisi o momčadi."

20.11.2008. u 22:49 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bruno Senna fan klub

Dobro došli na blog koji je posvećen Bruni Senni nećaku legendarnog vozača Formule 1 Ayrtona Senne.

S obzirom na stanje u kavoj se nalazila Honda za Brunu je bolje da nije usao u F1?
Da
Ne
Da, jer nema testiranja i ne bi se lako prilagodio
Ne, Bruno brzo uci i ubrzo bi postao konkurentan
  
pollcode.com free polls













Arhiva vijesti

Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (26)
Siječanj 2009 (45)
Prosinac 2008 (40)
Studeni 2008 (30)
Listopad 2008 (4)