Bruno Senna fan klub

utorak, 18.11.2008.

Bruno: Prezime mi nije teret

Bruno 27

Nakon prve vožnje u F1 bolidu svi sa nestrpljenjem isčekuju razvoj situacije i hoće li Bruno Senna uspjeti ući u Formulu 1 za narednu godinu. Na autosport.com stranici izašao je malo veći intervju sa Brunom koji će prenijeti i naš fan klub.

Q: Da li je ovaj dan bio kao što ste očekivali?

Bruno Senna: Da, bila je ovo zapravo odlična zabava. Uistinu sam uživao. Ovo je potpuno drukčije iskustvo od svega što sam prije radio. Mislim da je ovo popriličito specijalna prilika koju mi je Honda dala. Zaista, zaista sam uživao. Bolid je jako velik korak naprijed u odnosu na GP2. Mnogo bolji mjenjač, mnogo bolji motor, mnogo bolja aerodinamika.

Teško je objasniti zašto je potrebno neko vrijeme da se vozač adaptira, ali sve refernce koje imate od ostalih stvari koje ste radili morate podignuti prema gore. Također i ono što ste očekivali od bolida je potpuno drukčije. Dakle danas je bio dobar dan, jer nisam imao velikog pritiska da se pokažem.

Tim je želio da se upoznam sa bolidom i da prođem kroz dobar program, to sam i učinio. Udobno sam se smjestio u bolid. Zasigurno bilo je ovo jako dobro iskustvo i do kraja osjećao sam se još udobnije. Težak je ovo posao, ali je veoma poseban.

Q: Što je bio vaš program danas?

BS: Prvi program je bio da naučim elektroniku bolida. Postoji mnogo sklopki na bolidu i moram razumjeti kako raditi sa njima. Bilo je to popriličito lako.

Također trebao sam razumjeti i novi aerodinamički paket bolida za novu godinu. Dakle radimo na razinama aerodinamičkog potiska i na balansu bolida. Očito i na tome kako rade slick gume.

Q: Bolid je dakle mix 2008 i 2009?


BS:
Nema krilca za 2009 bolid, šasiju i sve te ostale stvari. Ali pokušavaju simulirati razinu aerodinamičkog potiska i balans, kako bi mogli dobiti neke brojke za razvoj. Zatim pokušati koordinirati sa tim brojkama u zračnom tunelu.

Q: Na kraju uspjeli ste odvesti dobre krugove?

BS: Da, kako smi isli ka kraju osjećao sam se mnogo udobnije. Prije toga imao sam set guma koje nisu bile dobre. Imao sam dosta istrošene prednje gume, pa sam se mučio da nađem pravi grip i balans. Ali sa zadnjim setom mogao sam raditi kako treba, jer su bile u pristojnom stanju kada sam krenuo na njima.

Pritiskao sam sve više i više nakon svakog kruga i pronalazio vrijeme. Eventualno pravio sam jednu ili dvije pogreške, jer sam pokušavao pronaći limit. Ali zaista, za prvi put kada vozite bolid mislim da je bilo prilično pristojno.

Q: Kako ste se osjećali psihički?

BS: Bilo je prilično lako. Mislim da razina aerodinamičkog potiska sa kojim vozimo nije tako velik korak u pogledu velikih brzina u odnosu na GP2 bolid. Ali zasigurno kako će se bolid razvijati biti će sve teže tako da će trening biti još više važan.

Q: Što je očekujete da ostvarite na ovim testovima? Vozačko mjesto za slijedeću godinu?

BS: Naravno. Ali ne možete očekivati od vozača koji je potpuno nov u Formuli 1 da izađe na stazi i radi čuda. Tim je na prvom danu testiranja od mene tražio samo da se udobno smjestim u bolid. Postoji nekoliko stvari koje možete podesiti prema sebi kada uđete u novi bolid.

Sjedalo, naprimjer, nije savršeno i još moramo raditi na tome. Sada znamo što trebamo i idem raditi na tome tako da ću u srijedu imati priliku da pritisnem jače i pronađem limit.

Q: Kakav je bio vaš osjećaj kada ste izašli iz bokseva po prvi put?

BS: Prošlo je dva mjeseca kako sam vozio bolid jednosjed ili neki trkaći bolid, tako da je ovo prvi put da me malcice nadilazi sve sa svim tim funkcijama, snagom i svim ostalim. I nisam vozio bolid sa grijačima guma tako da nisam znao kakav nivo gripa da očekujem. Bila je to potpuno nova informacija tako da sam se pokušao prilagoditi što je moguće brže.

Bilo je dobro izaći na stazu. Potpuno stran osjećaj voziti se u okruženju drugih F1 bolida i također vidjeti F1 bolide sa toliko različitih tipova krilca i sa slick gumama. Kada sam vidio Ferrari mislio sam da je to GP2 bolid obojen u crveno bio je toliko drukčiji.

Ovo su prvi testovi i preda mnom je još dug put. Ali ako mogu biti uspješan u Formuli 1 onda će to biti posebno za mene zasigurno.

Q: Stvara li vam pritisak činjenica da imate prezime Senna i da je Ayrton imao uspješnu karijeru?

BS:
Ne stvara mi pritisak, ovo je moja karijera. Radim svoj posao i nitko ne očekuje od mene da budem Ayrton. Ja sam Bruno, ovo je moja karijera i tako pristupam stvarima."

Izvor - autosport.com

18.11.2008. u 18:03 • 0 KomentaraPrint#

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.




Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Bruno Senna fan klub

Dobro došli na blog koji je posvećen Bruni Senni nećaku legendarnog vozača Formule 1 Ayrtona Senne.

S obzirom na stanje u kavoj se nalazila Honda za Brunu je bolje da nije usao u F1?
Da
Ne
Da, jer nema testiranja i ne bi se lako prilagodio
Ne, Bruno brzo uci i ubrzo bi postao konkurentan
  
pollcode.com free polls













Arhiva vijesti

Travanj 2009 (3)
Ožujak 2009 (7)
Veljača 2009 (26)
Siječanj 2009 (45)
Prosinac 2008 (40)
Studeni 2008 (30)
Listopad 2008 (4)